Once A Month Church!

Idag har vi deltagit i Once A Month Church. Det är ett stort event som massa kyrkor är delaktiga i. Vi var där för att arbeta och jag fick äran att hänga med barnen. De var grymt sköna! Jag fick också dela ut mat till alla deltagare. Efter kyrkan åkte vi till beachen. Vågorna bröt 5 meter från stranden så vi var ute och krigade, dock ingen surf! Marcus kamera gick sönder p.g.a trycket från vågorna men vi bad för den och nu funkar den igen! Haha!

Efter beachen blev det plugg. En uppsats om fasta ska lämnas in på tisdag och nu är jag klar.

Oscar hittade nya polare!

Marcus och Miss Hawaii. Väldigt trevlig tjej.

Lina, Isabelle och Luke!

Vi köpte glass från glassbilen!


Kommentarer
Postat av: bancken

ser ut som du har det toppen bra :D hoppas du njuter

Jag har det sjukt gött oxå :)

Vi ses KRAM på DIg

2012-01-30 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0