HAWAII!

Jag vet att jag inte har skrivit överdrivet mycket här men det har varit så mycket som händer hela tiden. Nu är jag framme på Hawaii i Wahiawa (uttalas Wahiwa) och Surfing The Nations (kommer att skriva STN). Allt är hur grymt som helst och alla bor i ett stort, soft men inte så lyxigt lägenhetskomplex. Jag delar rum med några riktigt goa gubbar, vissa från Sverige och vissa från USA. Det är  dock viktigt att tala engelska hela tiden!
Det har regnat nästan hela tiden men vi har ändå haft Lära-känna-lekar och massa info och bön. Det har varit utmanande men helt kart värt det!
Idag var en grym dag! som alla här skulle säga, we were so stoked!!
Vi vaknade upp och fick se den hawaiianska solen för första gången så humöret var på topp! Vi började med lite info om ett projekt som heter Feeding The Hungry som vissa av gruppen ska testa på imorgon, jag är dock inte i den gruppen. Sedan lagade vi lunch tillsammans och efter det så åkte alla interns till the North Shore för att spela fotboll och bada (surfingen börjar på lördag). När vi kom hem åkte jag och en polare som heter Marcus och några till ock skateade i en lite park i staden. Det var grymt och vi lärde känna många små kids. När vi skulle dra hem råkade jag stuka foten. Dagen avslutades med fotboll men jag fick gå av efter en liten stund pga foten. Tror dock att det kommer bli bättre imorgon!
Nu ska jag sova för imorgon kör vi igen!
Taggade killar för beachen (Josh och Oscar)
Från vänster: Simon, Marcus, Alva, jag..
STN!!!! (Lovisa och Oscar)

Kommentarer
Postat av: Banck

Låter som du har det rikgigt gött, hoppas din fot blir bättre å allt flyter på

Själv så har jag varit på BodaBorg hela dagen idag så det har varit riktigt Sköj.

Vi ses kram på dig

2012-01-19 @ 16:16:05
Postat av: Challevalle

Good that you have been able to practice speaking the english this winteronliseberg änna!! Use your knowledge well my kära friend, xoxoxoxo

2012-01-19 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0