Framme i Wichita!

Nu är jag framme hos Stina i Wichita, Kansas. Idag har jag sovit till ca 12 på morgonen och sedan åkte jag iväg med bilen som Pat och Ken lånat ut till mig till Stinas skola. Där fick jag vara med på en Franskalektion. Det var hög nivå på franskan, vi fick kolla på en film där en amerikansk man lagade fransk mat samtidigt som han pratade engelska. Givande!

High School är precis som i alla filmer, när klockan ringer springer alla ut från lektionen och fortsätter ut i den starkt trafikerade korridoren. Det är högertrafik som gäller vilket jag fick pröva på. Gå inte på vänster sida om du vill komma någonstans!

Efter skolan åkte jag och Stina och köpte läsk på Sonic (hängstället efter matcher här i Rose Hill) och stack sedan för att shoppa lite. Jag köpte en keps och ett basketlinne från KU Jayhawks. Sweet!

Nu har vi ätit pizza från Pizza Hut. Pizza Hut grundades i Wichita så det var gött! Imorgon ska vi äta brunch och shoppa på lite malls!

Här kommer lite bilder från dagen!

Rose Hill High Schools gym


Sonic! Man beställer från bilen så kommer de ut. Raspberry Sprite!


Franskalektionen (Ameriansk hemkunskap) Största skämtet!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: banck

Ser ut som du har det toppen :) ha det sjukt gött ses

2012-01-13 @ 16:40:37
Postat av: jbanck

Ser ut som en nice bil, fet motor eller??

2012-01-13 @ 21:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0