Bil och surf.

Hallå! Nu börjar saker rulla på här i Wahiawa. Igår gick jag och fyra kompisar ut och letade bil. Efter 2 timmars letande hittade vi den... vad fin den var i solljuset, snabb som ett skott.. En Volvo 940!
Igår hade vi scavenger hunt vilket är skattjakt. Det komemr nog en liten bild på det sedan. Målet var att lära känna Wahiawa.
Bilen har idag tagit oss till North Shore där alla interns har fått surfa för första gången. Det var kul och jag "catchade" två vågor. Kan dock säga att armarna aldrig varit så trötta och jag har feta brännskador på knäna (fattar inte hur de kommit dit..) På kvällen hade vi Surfer's Church vilket är en väldigt avslappnad med fartfylld andakt och sedan häng i kaffebaren.
Nu ska jag gå och lägga mig för att orka upp till kyrkan imorgon kl 8. Ingen surf imorgon för alla longboards var reserverade till en volontärgrupp från Wisconsin. Alla shortboards var tyvärr sönder eller saknade delar. Nästa surfpass blir på onsdagmorgon innan undervisningen börjar. Det är gött med bil!!
Hörs snart igen!
Scavenger hunt! dress up as an oldie
Drömbilen!! Den går som ett skott! Philip och Marcus står för posandet.
Surf! Tidigt på morgonen men värt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice med aluminium fälgar. Sånna hade din farfar för 20 år sen

2012-01-22 @ 20:57:43
Postat av: Banck

Ser ut som du har det toppen :D

Ha det riktigt gött å njut, jag har det mycket gött här i kalla örebro oxå kommit lite snö men inte mycket. Men det är sjukt kallt

2012-01-22 @ 21:59:11
Postat av: dzek

nice ahlis och läsa! gött med volvon med! hälsa klonken

2012-01-24 @ 18:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0