Besöket i Kansas är klart, Hawaii nästa!

Nu har jag haft 4 fantastiska dagar hos min syster i Rose Hill, Kansas. Igår åkte vi och Pat och Ken till Kansas City som ligger i Missouri för att shoppa, äta på restaurang och gå på collegebasket!

Vi åt middag med några av Pat, Kens och Stinas vänner och jag lärde mig mycket om att vara bäst på det man gör och betong… Det var trevligt!

Dagen efter åt i fin hotellfrukost och begav oss sedan mot Lawrence där Kansas University ligger. KU Jayhawks spelade mot Iowa State så det var lite av ett derby. Vi var där tidigt och fick springa in för att få bra platser eftersom vår del var valfria platser. Hela arenan var fullsatt så det var riktigt go stämning! Alla hade något blått på sig.

När sedan matchen började fick Kansas en dålig start och låg tidigt under med 9 poäng. Den ställningen höll sig en bit in i matchen men KU tog igen och vid halvtid stod det 43-40 till Iowa. Andra halvlek blev riktigt spännande då KU först tog sig tillbaka och sedan gick om till en ledning med 9 poäng. Iowa kunde inte ta igen det och efter många snygga games så slutade matchen 82-73 till KU!

Allt här har varit riktigt roligt och jag är nu riktigt taggad för att åka till Hawaii! Jag uppdaterar mer när jag kommer dit!

Familjens bil, dock inte den jag körde (inklusive High-School-pose)


Gameday!


Massa folk!


#40 Kevin Young


Jag och lagets stjärna #0 Thomas Robinson (given draft-etta nästa år)


Kommentarer
Postat av: Banck

Tja

Låter som underbara dagar hos syrran :)

Hoppas du får det toppen på Hawaiiiii nu

Imorgon drar jag till Götabro hoppas det blir gött å en än gång så får du ha det sjukt najs på ditt äventyr

Vi ses G Bancken

2012-01-15 @ 13:35:55
Postat av: Erik

Hyfsad tröja!

2012-01-15 @ 13:44:22
Postat av: Challevalle

Fan va gött Anton, redigt nice det ser ut alltihopa!

2012-01-16 @ 13:21:56
Postat av: angello

underbart att läsa!

2012-01-17 @ 16:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0