Nu närmar det sig!

Hej igen. Nu var det längesen jag skrev men det blir bättring när jag väl åker iväg. Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag lämnar Sverige för att först besöka min syster, Stina som är utbytesstudent i Rose Hill, Kansas.

Jag flyger först till Amsterdam och byter där till ett plan mot Atlanta. Atlantas flygplats är världens största med 90 miljoner resenärer per år. Fatta att jag kommer behöva karta!
Från Atlanta åker jag till Wichita, Kansas där jag träffar Stina och hennes nuvarande familj. Vi ska hänga i Rose Hill, shoppa på lite "Malls" och gå på collegebasket. Kansas University Jayhawks.
Är riktigt taggad nu!

Kommentarer
Postat av: Challevalle

Åh ATL, det är därifrån all CRUNK-music kommer ifrån hehe alltid velat åka dit, världens coolaste är därifrån; King of crunk; LIL JOHN YEAAH! sen har dom världens maffigaste akvarium också med riktigt stora hajar and shit! Have it nice Anton, keep us(me) posted ehehehe <3

2012-01-11 @ 01:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0